Monday, December 6, 2010

Ultimul nostru 6 decembrie împreună

       Ei cum sa descrii o dimineaţă în care ai la prima ora o lucrare de la care nu trebuie sa lipseşti, iar deşteptătorul te trădează fără pic de milă...;) şi sună abia la fara 5 min 8 :)
       La lucrare totuşi am reuşit, ca prin minune! Despre test nu mai zic nimic...am avut parte de unul foarte interesant;) 
       Vroiam să remarc altceva: la sfârşitul orei mi-am dat seama că nu ne-am adunat atât de mulţi jurnalişti din J074 de prin anu' I cred:D deaceea nu am pierdut ocazia de a-i scoate pe toţi la o "şedinta foto" , cu atât mai mult că afară e un frumos nemaipomenit cu un miros proaspăt de iarnă. 
       Suntem în curtea universităţii, facem poze, glumim, râdem, ne bulgarim cu zapadă, careva cânta despre Moş Crăciun chiar :)...e 6 decembrie...e ultimul nostru 6 decembrie împreună...da, sigur ne mai vedem după absolvire, însă nu aici, nu în componenţa asta, nu în atmosfera asta...
      Am petrecut împreuna aproape 4 ani. Patru ani din viaţă! Acum conştientizez că nu am trăit acest timp la maxim...aşa ca să zic după : am fost studentă!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
     Din pacate întotdeauna eram ocupaţi...grăbiţi... cu mii de alte probleme în cap: "Salut! Ce faci? Ţi-ai făcut la Stepanov...la Bogatu...la Madan....? Gata, trebuie sa fug, ne vedem mâine! PA!".... de multe ori cam atât.(
    ...o să-mi fie foarte dor de voi, dragii mei! Şi vă zic sincer : peste ani, atunci când le voi povesti copiilor mei despre cum am fost studentă, nu vreau să audă doar de lucrări, examene, stresuri de tot felul în ajun de sesiune şi despre colegii mei extraordinari, fiecare în parte, cu care însă nu prea am reuşit să petrecem timpul împreună. 
  Mai avem jumatate de an... Vreau să petrec acest timp cu o eficacitate maximă! Voi ce ziceţi?


Va iubesc!!!

7 comments:

  1. Stii, ai atita dreptate, chiar citeam aceste rinduri si nu/mi venea sa cred ca mai avem un pic si fiecare dintre noi isi va lua zborul.....si cu siguranta trebuie sa traim la maxim ultimile clipe de studentie, altfel ce ne vom aduce aminte?!

    December 6, 2010 7:02 AM

    ReplyDelete
  2. mda....asta si a fost ideea.....trezire moldoveni!!!:D:D:D

    ReplyDelete
  3. Salutare, Olguța! Mă bucur enorm că ai postat fotografiile aici! Suntem cea mai tare grupă! Din anul 2007 m-am îndrăgostit de ea și de cele mai drăguțe domnițe din lume! Nu pot să-l uit nici pe Sergiu! Este un băiat bravo! Îl respect! Mi-ați devenit colegi, prieteni! Vă iubesc mult! Faceți parte din viața mea! Cu voi am trăit cele mai frumoase clipe, experiențe! Este cea mai frumoasă perioadă din viața mea! Vă mulțumesc că mi-ați fost alături!

    ReplyDelete
  4. si noi te iubim! iti dai seama cum suna: O GRUPA DE JURNALISTE TE IUBESTE, VECESLAV!!!...sper sa nu fie nimeni gelos (adica..-oasa) pe mn;)

    ReplyDelete
  5. Uraaaaaaaaaa!!!! Sunt sigur că cel (cea) care mă iubește sau mă respectă, mereu se va bucura pentru mine, așa cum mă bucur eu pentru prietenii mei! Și eu vă iubesc mult!

    ReplyDelete
  6. sincer sa va spun chiar am plins cind am citit aceste cuvinte spuse de tine......chiar imi va fi dor de toti foarte foarte tare

    ReplyDelete
  7. Exact, Elena! Și eu m-am emoționat!

    ReplyDelete